Podcast: Han ser oss. Det liker vi

I den forrige jobben veiledet Bewar ungdom han traff i Kvadraturen. Nå støtter han elever på Tangen.

Ønsker du hjelp i realfag? Disse to sitter klar

Går du for sekseren, eller håper du bare å bestå? Serine og Mats gir gratis ekstraundervisning.

Uuups, en dumtelefon i klasserommet!

Når han taster på denne, hører vi et historisk sus. Eieren tror elevene synes både han og Nokia'en er fortidslevninger.

-Hva er det du sier? Er det sant?

Da Ardis åpnet døra, oppdaget hun fem smilende jenter. I neste nu trodde ikke den gamle damen sine egne ører.

Ny podcast: Vi snakker om en norgespremiere på Tangen til høsten

Sten er avdelingsleder med ti tommeltotter. Alexander er lærer og byggmester. Sammen har de snekret en praktisk-teoretisk linje som fører til ingeniørstudier.

Vetle er første Tangen-elev som går videre i Matte-NM

Lyst hode både utenpå og inni. Vetle Breiteig Berg nådde andre runde i Abel-konkurransen.

Hjelpelærer på 2,4 kilo

Undervisning er ikke nok. Hundevisning må også til, mener lærer Benedicte.

Velkommen til Åpen dag - på nettet!

Lyst til å begynne på Tangen? Torsdag 27. januar får du se og høre hva skolen har å by på.

Mange maste. Ingrid lyttet til hjertet.

Hun kunne ha kommet inn hvor som helst på videregående. Så valgte hun yrkesfag på Tangen.

Nytt tilbud: Bygg- og anleggsteknikk med studieforberedende

Høsten 2022 lanserer Tangen vgs et helt nytt tilbud. Det er for deg som ønsker å få studiekompetanse til å bli byggingeniør. Søknadsfrist 1. mars.