Ny podkast-episode: Nå skal Julia plukke jordbær og Benjamin selge pølser

Mer kunnskap. Skummel eksamen. Bedre skriveferdigheter.  Dette kan to elever fortelle om etter første år med medier og kommunikasjon.

«Tangenløkka» er åpnet

Se reportasjen fra åpningen av «Tangenløkka» her.

Ragnar takker for seg med regnekunstutstilling

Da elevene kom til skoleårets siste fysikktime, ble de møtt av Einstein, Oppenheimer, Newton og Galilei. Pluss Glendrange.

Auf Wiedersehen, Flekkerøy!

Han ble flinkere i engelsk, bedre i volleyball og ranet av en måke. Dette opplevde Felix under utvekslingsoppholdet på Tangen.

De har bagasje fra Uruguay og Iran - det er en berikelse

Frida og Mettin er født i Norge, men kaller seg krysskulturelle. Hør hvorfor i en ny episode av podkasten Tangenfolk.

IM Awards 2024: Kreativitet og talent i fokus

Denne uken ble IM Awards arrangert på Tangen videregående skole. Johan Sødal Strømme og Nicolay Jakobsen Molaug fra 2MEA ledet informasjonsteknologi og medieproduksjons egen prisutdeling med stor selvtillit og stødige hender.

Sånn ble Chris etter å ha gått på Tangen

I år feirer skolen et bittelite jubileum. Les hva noen av dem som ruslet i Smultringen, husker fra tiden her.

- Så flinke dere var, sa dronning Sonja

Grip sjansen og øv deg godt, så går det bra. Det lærte Olevine i 2MKB av å være konferansier under kongebesøket i Åseral.

Ny podkast: Hun har norsk som morsmål. Han har norsk som fremmedspråk. Begge underviser i faget.

For ikke så veldig lenge siden var Umut eleven til Lise-Mette. Nå er de kolleger på Tangen.

- Vi er latterlig like

- Jeg kjente meg igjen i alt du sa. Elev Salomon lyttet intenst til forfatter Brynjulf. Begge er adoptert fra Sør-Korea.