Disse kraftkarene tar vel imot oss

Slå gjerne av en prat med Trond og Frank. Det kan gjøre livet ditt bedre.

To kraftige, middelaldrende karer. - Klikk for stort bildeFrank(t.v.) og Trond. Innenfor et litt barskt ytre banker et varmt hjerte. Tangen vgs Ansiktene er gjerne de første du blir kjent med på skolen vår. Trond Sjåstad og Frank Domingos er miljøarbeidere, og i en ny episode av podcasten Tangenfolk forteller de om jobben sin.

Det hender våre miljøarbeidere treffer tidligere elever som forteller at samtaler med Frank og Trond hjelp dem gjennom videregående. Når de står i døra om morgenen, leser nemlig karene ansikter.

Da kan de se om noen har en dårlig dag og trenger en god prat før timene begynner. Og denne praten kan lede en elev inn på et godt spor i livet, forteller Trond Sjåstad og Frank Domingos i podcasten.

I podcasten får du høre
*hvordan Frank fikk etternavnet sitt
*hvordan elevene har forandret seg i årenes løp
*hvilke ønsker Trond og Frank har for det nye skoleåret.