Ny podcast: Rett etter at den nye rektoren kom, forsvant alle lærerne

Stein Dillevig er veldig glad i skole. Men han har noen dårlige minner fra sin egen tid som elev.

Godsaker for kommende rørleggere

Rør-i-rør. Sprinkler. Greenpipe. Bluepipe. Leverandører av rørleggerutstyr viser vg1-elever vareutvalget.

Heisan! Kommer det mer snadder?

Fiskene skulle bare suge i seg litt mat. Så havnet de på fotoutstilling.

Endelig sommer!

Når humla suser og havesyken herjer, må en trive skia og flykte til fjells. Bare spør Frode Lindblom.

Ny podcast: Gekki går, Donald består

Snart forlater han murerverkstedet på Tangen og setter kursen for tegneserierommet på Lund.

Joel blir fævenn

Elevrådslederen på Tangen er 17. I en 147 år gammel avis har han fått sommerjobb.

Seieren kunne ha blitt hårfin, men så ble den nærmest en skalpering

Litt kleint, syntes lærerne. Så overlegne var Tangen-elevene i frisørmesterskapet for Agder.

Ny podcast: Ørene logrer til lyden av Stones

Anders har vært på 43 av konsertene deres. Snart blir det fire til.

Denne sausen skal mamma smake

Svinsende forventning blant elever som går matveien: Snart kommer slekta til festmiddag.

Her blir hun 8000 kroner fattigere

Boten svir. Men Thekla angrer ikke at hun lenket seg fast i kjærlighet til Førdefjorden.