Nabobygg-saken utredes om igjen, Oksøy Eiendom med ny vri

Tilbake til start. Det skal planen om blokka sørøst for Tangen videregående, har bystyret bestemt.

- Hiv søpla i dunken!

Du har kanskje sett henne rundt forbi i gangene. Kasia Rokicka er en av hverdagsheltene på skolen.

Tegnet seg topps med mobilen

Emilie vant førstepremien på 4000 kroner i Tangens kunstutstilling. Dermed kommer hun kanskje til å kjøpe et digitalt tegnebrett.

Ny podcast: Du har lest mye av henne. Men du aner det ikke.

En del lærere på Tangen har hatt et annet yrke. Lise McKay er alene om sin ex-jobb.

Studiereise oppsummert: -Une journée magnifique!

Ser vi en ekstra glød i øynene? Elever som var med på studietur til Frankrike, har utvilsomt fått en faglig forløsning.

Snart er det sol og sommer. Derfor sier Margrethe farvel til det rosa håret.

Tangen-elevenes frisørsalong gjør det reklamen for Melkesjokolade lovet: "Virker opplivende og bidrar til at bevare sindets munterhet".

-Velkommen, herr president!

-Demokratiet må vi kjempe for hver dag, sa stortingspresident Masud Gharahkhani  under sitt besøk på Tangen.

Dette kan ha vært generalprøven

-Nei, jeg har ikke fridd ennå, sa Franz. På en dag da  brudeslørene bruste og hjertene hoppet.

Fersk norgesmester i snekkerfaget

De siktet, målte og diskuterte. Så erklærte dommerne at Christian Brekke fra Tangen hadde lagd den beste vindusramma.

-Syv etasjer er for mye

Bystyret bør bestemme at nabobygget til Tangen får fem etasjer. Det anbefaler By- og stedsutviklingsutvalget med knappest mulig flertall.