Urokråker møter han på skolen. Vanlige kråker følger ham dit

Høy, mørk og omsvermet. Men vennene som flakser rundt ham, har han kjøpt. Med peanøtter.

Liam på 17 har drevet snekkerverksted i to år

Salongbord, havebenker, smykkeskrin og lamper. VG2-elev på Tangen selger ting i tre han tegner og lager.

Hun heier på Erna, han heier på Trygve. Men én ting er de enige om.

Hør Oda Oline fra Unge Høyre og Sander fra Senterungdommen i en ny utgave av podkasten Tangenfolk.

Hør Joel i Tangenfolk - skolens nye podkast

Vi har hørt latteren hans rulle gjennom etasjene. Og blitt blendet av smilet. Nå kan du bli bedre kjent med Joel. Skolen vår hadde det meste, men manglet en podkast. Nå fylles tomrommet av Tangenfolk, som forhåpentligvis binder elever og ansatte enda bedre sammen. På Spotify finner du de to første utgavene av Tangenfolk.

Julefotografering i midttimen

Elever fra valgfaget «Bilde» inviterer i midttimen tirsdag 30. november og 7. desember til julefotografering i fotostudio. Alle elever og ansatte som ønsker profesjonelle julebilder er hjertelig velkomne til studio i 2. etasje i midttimen på tirsdag!

Tangenelever briljerte i FN–rollespill på Rådhuset

Fredag 26. november var elleve elever fra Tangen med som representanter for ulike nasjoner i et FN-rollespill. Vi representerte USA, Norge og Frankrike, som er viktige nasjoner i Sikkerhetsrådet.

Verdensdagen for psykisk helse 2021: Livet under og etter en pandemi #følgopp

Tangen markerer verdensdagen for psykisk helse fra mandag til torsdag etter høstferien med et variert og spennende program. Årets tema er livet under og etter en pandemi. Her finner du oversikten over årets program.