Hammer og sag, sinus og cosinus

Noen har det i hodet, andre har det i hendene. Disse ungdommene har det begge steder.

Volleyball-utfordring: 1 lærer mot 6 elever

Han har gjort det i over 20 år og aldri tapt. Gymlærer og tidligere aktiv volleyballspiller Kjetil Karlsen alene mot seks elever på den andre siden av nettet. Ryker han på et nederlag denne gangen?

- Hvis noen sier at du aldri greier det, må du ikke høre på dem

Han har åpnet dører og vil at andre med minoritetsbakgrunn skal komme etter. Det var Abid Rajas viktigste budskap til Tangen-elevene.

Her er skolens TikTok-konge

Trodde du bare ungdommer herjer på den kinesiske videoappen? Da kjenner du ikke denne karen.

Disse kraftkarene tar vel imot oss

Slå gjerne av en prat med Trond og Frank. Det kan gjøre livet ditt bedre.

- Spansk er et deilig språk å snakke

Glem den gamle knivingen mellom Arendal og Kristiansand. Her ser du unge som skal fordype seg sammen.

De levde av ball i utlandet. Nå bygger de lag på Tangen.

Imani, Jørgen og Svenn-Erik har vært proffspillere. Erfaringene fra banen er nyttige i klasserommet.

-Elsk hvem du vil - eller ingen

Kjærligheten kan feires i alle regnbuens farger. Her er et videregående skoleeksempel.

Har du kjørt deg fast i et fag? Grete hjelper

Hvordan får jeg dreis på diktanalysen? Og prosentregningen? Skynd deg til Studieverkstedet.

Ga sengesettet bein å gå på

I mars kjøpte de en haug med brukte stoffer og plagg. Nå kan elevene sprade rundt i selvsydde kreasjoner.