Ai, se hva kunstig intelligens kan gjøre!

Det er ikke lov å levere noe dere har produsert selv! Slik lød beskjeden da elevene på IM skulle jobbe med et prosjekt om kunstig intelligens (KI).

Ny podkast: Kan du ikke fordra å lese bøker? Her får du gode råd.

Noen leser sakte, noen raskt. Ikke bry deg om de andres tempo, anbefaler vår bibliotekar Tina.

Vi inviterer til informasjonsmøte for foresatte til elever i vg1 studieforberedende linjer

Møtet finner sted tirsdag 14. november kl 18.00 i auditoriet i 1. etasje.

LAN-party i smultringen på Tangen

Programområde for Informasjonsteknologi og medieproduksjon (IM) har for første gang arrangert LAN-party på Tangen.

Herlig med utveksling. Men én ting manglet.

Auf Wiedersehen, Deutschland! Iselin og Khach kommer gjerne tilbake.

Tilslørte bondepiker prøvde seg på tyskere, men fikk neppe snøret helt i bånn

Hva er det som har skuddsikre karamellflak på toppen? Det vet vg3-elever i tysk  på utveksling i Itzehoe.

Tangen tilbyr toppidrett

Matte og tennis. Bygg og boksing. Frisør og fotball. Fra høsten 2024 kommer et lenge etterspurt fag.

Ny podkast: Isa flyttet fra Sverige til Norge, men lot surströmmingen bli igjen

Innimellom skramling med gryter og kar på skolens kjøkken høres et språk med sølvklang. Det kommer fra Småland.

Fikk lyst til å ytre seg

-Nå kunne jeg tenke meg å skrive et leserinnlegg til Fædrelandsvennen, sier Yahye Bashir Nuur. Han har nettopp vært på biblioteket i byen, der vg1-elever ble oppfordret til å si sin mening offentlig.

- Dra gjerne på utveksling, men husk å forberede deg godt!

Idun Marie (3KDA) dro til Irland, Emma (3MKA) reiste til Australia. Les om deres erfaringer.