Ny podkast: -Vi har en vinner

Han slår godt fra seg. Sebastian Kleiven er tredobbel norgesmester i boksing.

-Hela, du er kua! Ut!

Synes du lærerne på Tangen er strenge og sure? Da bør du lese hva denne dama opplevde under oppveksten i Tunisia.

- Lag noe kult til Kunstsiloen!

Museet vil gjerne bli verdensledende i satsingen på barn og unge. Da er det naturlig å søke hjelp på Tangen.

Ny podkast: Inge liker lammelår, men ikke lamme lår

Han kjemper mot særskriving, altså deling av sammensatte ord. Si ordet høyt, så vet du hvordan det skal skrives, anbefaler norsklærer Inge T. Dalen.

De bygde veggene i et digert verksted på Høie. Så ble veggene fraktet til Langenes. Der satte elever og lærere hytta sammen.

Nå får Tangen sin egen skoleavis

Seks jenter forbereder første nummer av “Se det!”

Mange gråter på kontoret deres. Men det hender også at helsesykepleierne feller tårer.

Spiseforstyrrelser og pengemangel. Dette får Thea og Berit høre stadig oftere om.

Rektor: - Mobilforbud er ikke aktuelt

-Det er ikke ønskelig å innføre forbud mot telefonbruk på skolen vår, sier rektor Stein K. Dillevig. Han kommenterer oppslaget om de fire elevene som var frivillig mobilløse i tre dager.

Tøff tredagerstest er over: De får mobilen tilbake

Tar du telefonen fra en tenåring, tar du kanskje livslykken fra hen? Disse fire kan svare, etter digital avrusning.

De svarer på spørsmål om sex

Bør jeg bruke kondom? Hvordan virker klitoris?  Hør helsesykepleierne Berit og Thea i podkasten Tangenfolk.