Julia anbefaler medier og kommunikasjon

Julia Haraldstad valgte medier og kommunikasjon på videregående. I denne videoen forteller hun om hvordan det er å gå på Tangen.

Hurra, vi har fått fast følge med Erasmus!

Nå blir det flere utenlandsturer på Tangen-elevene. Skolen er nemlig blitt knyttet til EUs pengefond for ungdom: Erasmus +.

Fra stryk til 6 i fysikk

Oppgavene kan handle om et legeme i bevegelse. Selv er Lukas en karakter-rakett.

Daniel ber deg tenke på yrkesfag

Daniel Utsogn valgte restaurant- og matfag på videregående. Han var lenge i tvil, bestemte seg rett før søknadsfristen og har ikke angret siden. Her forteller han om hvordan det er å gå på Tangen.

Er dette en god forretningsidé?

Har du lyst, har du ikke lov. Du må spørre først. Truser med påminnelse lanseres av elevbedrift.

Nihad anbefaler gutter frisørfaget: - Det er bedre enn man tror

Rundt denne Tangen-eleven svirrer jenter med kam og saks.  Men å klippe folk bør ikke være et kvinneyrke, mener han.

Tilbud om kurs for foresatte

Hvordan hjelpe og støtte ungdom i videregående opplæring?

De trives tross åpenbaring av en rufsete engel

Nå har Julia og Benjamin gått ett semester på Tangen. I en fersk podkast hevder ungdommene at de liker seg her.

Skolens yngste lærere

De er 25, men de underviser på Tangen på andre året på heltid.  Hør Johanne og Jonas i en ny episode av podkasten Tangenfolk.

Dyr fra alle vinkler

Ta et bilde du ikke har sett før. Slik lød oppgaven til elevene.