Er dette en god forretningsidé?

Har du lyst, har du ikke lov. Du må spørre først. Truser med påminnelse lanseres av elevbedrift.

Nihad anbefaler gutter frisørfaget: - Det er bedre enn man tror

Rundt denne Tangen-eleven svirrer jenter med kam og saks.  Men å klippe folk bør ikke være et kvinneyrke, mener han.

Tilbud om kurs for foresatte

Hvordan hjelpe og støtte ungdom i videregående opplæring?

De trives tross åpenbaring av en rufsete engel

Nå har Julia og Benjamin gått ett semester på Tangen. I en fersk podkast hevder ungdommene at de liker seg her.

Skolens yngste lærere

De er 25, men de underviser på Tangen på andre året på heltid.  Hør Johanne og Jonas i en ny episode av podkasten Tangenfolk.

Dyr fra alle vinkler

Ta et bilde du ikke har sett før. Slik lød oppgaven til elevene.

Internasjonal klasse der læreren tar stolen på hodet

De er ikke i den syvende himmel, men i sjette etasje går det også fint.

Statsministeren fikk IT- råd av disse karene

Hva skal Agder og Norge satse på innen informasjonsteknologi? Noen av svarene ga sjefer i næringsliv og offentlig forvaltning - sammen med vg1-elever fra Tangen.

På tross av Gaza, Ukraina og Syria - de tror fortsatt på FN.

Det var ikke dumt at elevenes antrekk passet til bryllupsfest. For nå skulle de forene parter som har kranglet mye.

Ai, se hva kunstig intelligens kan gjøre!

Det er ikke lov å levere noe dere har produsert selv! Slik lød beskjeden da elevene på IM skulle jobbe med et prosjekt om kunstig intelligens (KI).