Er du en ungdom som liker å skape? Skolen vår har noe for deg

Derfor bør du gå studiespesialiserende her

Da møtet begynte, fikk elevene en kraftig overraskelse

Det gikk et sus gjennom salen. Til å holde åpningstalen i et rollespill om FN, dukket selveste stortingspresidenten opp.

Tangen, Tangen, Tangen

Da premiene for fotografier ble delt ut, erobret en halv klasse hele seierspallen.

Vil du lære bedre? Da er det særlig én ting du må gjøre.

Du skal øve til en prøve og lurer på hvordan. I en ny episode av podcasten Tangenfolk får du tips til studieteknikk.

Oscar-vinner tilbake på Tangen

Lars Erik Eriksen redigerer filmer for de største selskapene i verden. Han gikk selv på linjen for medier og kommunikasjon for 15 år siden.

Her underviser Harald så det lukter svidd

Laserkutteren brenner et snitt i pappen mens det river i nesa. Velkommen til makerspace, skolens nye teknorom.

Han har gått på vgs i tre land. Et av dem er i en klasse for seg.

Du har brukt mobilen i timen. Da blir den inndratt. Sånn er det i Tyrkia, forteller Ahmet Gökpinar i 3STA.

Bygger hytte bit for bit

Glem Lego og Duplo. Disse tømrerelevene setter sammen digre deler, og de leker ikke.

Frisk familiefeide i trappene

Han hadde vunnet flere ganger før, den spretne læreren Kjetil Karlsen. Men nå ble han slått av sønnen - på ny skolerekord.