Hjelp, jeg skal ha eksamen!

Etter tre år i karantene slippes vårspøkelset løs, for å avsløre hva du kan og ikke kan. Her kommer rådene som gjør deg mindre nervøzzz.

Russeknuter handler ikke bare om sex, men også om mye gøy med buksa på.

Har du gjort Lundskråga? Respekt! Da har du løpt naken over Lundsbroa.

Ny podkast: Hva gjør russens prevensjonssjef?

I studioet får hun kjælenavnet gummigeneral. For Liv Kinsella har alltid kondomer på seg.

Podkast: - Fremmedspråk er et ekkelt ord

De fordyper seg i fransk og spansk på vg3. Nå høster vi fruktene av tidligere års arbeid, forteller Fride og Filippa i en ny episode av podkasten Tangenfolk.

Nå har vi fast følge med Auguste Viktoria

Ikke kall det en date. Men lærere fra Tangen besøkte nylig en skole i Tyskland og innledet et lovende forhold.

De sådde gullkorn i Kunstsilo

Spent satt elevene vaglet opp i auditoriet. Så gikk døren opp. Inn kom juryen.

De vil gjøre fævenner av oss

Følg med! Tips oss! Si din mening! Det er stikkordene for et storstilt samarbeid mellom Fædrelandsvennen og Tangen.

"Se det", nå er den her

Foreløpig kan den nyfødte skoleavisen neppe kalles et massemedium. Med bare 70 eksemplarer skal publikum pirres.

Tangen får en slanket nabo

Elevenes protester førte fram. Planene for blokka rett sørøst for skolen er endret, slik at den tar mindre lys og utsikt fra skolen.

Ny podkast: -Vi har en vinner

Han slår godt fra seg. Sebastian Kleiven er tredobbel norgesmester i boksing.