-Jeg er interessert i folk, folk, folk, folk!

Noen ganger kommer det bare "bang". Da vet jeg hvor jeg skal med et manus, sa forfatteren Tore Renberg til Tangen-elever.

Ny podkast: Vi tar grisepraten på alvor

Hore. Fitte. Homse. Kjønnsordene blir muligens sagt for spøk, men de kan gjøre veldig vondt.

Se høydepunkter fra Tangens kulturelle catwalk

Torsdag 25. januar ble det arrangert kulturdag og catwalk midt i smultringen. Mange deltakere stilte opp med tradisjonelle klær og musikk fra ulike kulturer.

Kamera. Kvinner. Kaffe. Se hva det ble.

Snapchat er vel og bra. Snapshot er bedre, synes Hannah og Camilla. Det viser de her og på Agder kunstsenter.

Julia anbefaler medier og kommunikasjon

Julia Haraldstad valgte medier og kommunikasjon på videregående. I denne videoen forteller hun om hvordan det er å gå på Tangen.

Hurra, vi har fått fast følge med Erasmus!

Nå blir det flere utenlandsturer på Tangen-elevene. Skolen er nemlig blitt knyttet til EUs pengefond for ungdom: Erasmus +.

Fra stryk til 6 i fysikk

Oppgavene kan handle om et legeme i bevegelse. Selv er Lukas en karakter-rakett.

Daniel ber deg tenke på yrkesfag

Daniel Utsogn valgte restaurant- og matfag på videregående. Han var lenge i tvil, bestemte seg rett før søknadsfristen og har ikke angret siden. Her forteller han om hvordan det er å gå på Tangen.

Er dette en god forretningsidé?

Har du lyst, har du ikke lov. Du må spørre først. Truser med påminnelse lanseres av elevbedrift.

Nihad anbefaler gutter frisørfaget: - Det er bedre enn man tror

Rundt denne Tangen-eleven svirrer jenter med kam og saks.  Men å klippe folk bør ikke være et kvinneyrke, mener han.