Ny podcast: Snap, så ble de sammen

Anneli falt for Eskil. Hun lå på gulvet da hun spurte om de skulle bli kjærester.

Ung jente og ung gutt i profil, ser på hverandre - Klikk for stort bildeEskil og Anneli - par i hjerter på Tangen. Hør dem i en ny episode av podcasten Tangenfolk.. Tangen vgs

Skal, skal ikke? Skal! Anneli Aasemoen Aardal trykte på "send". Nå var det bare å vente på svar. Liggende.
Lenge hadde hun hatt et godt øye til klassekameraten Eskil Fjørtoft i 2MEA på Tangen, det vil si klassen for medieproduksjon. Grei å prate med, god å se på.
Kamerat, javel, men Anneli hadde lyst til at han skulle bli noe mer. Så 1. november treiv hun telefonen, liggende på badegulvet, skrev et kjærestetilbud til Eskil på Snapchat og lot det suse gjennom lufta.
Love is in the air.
Pling! Eskil åpnet Snapchat og gjorde store øyne. Jovisst, Anneli og han hadde god kontakt, han oppfattet dem som venner, men kjæreste? KJÆRESTE?
I noen minutter måtte han tenke seg om, lett sjokkskadd. Gledessjokkskadd.
Så svarte han: Ja, gjerne!
Siden har de vært sammen. Å være kjærester på skolen, går greit. Kyssing i klasserommet? Bare en gang imellom, diskret, nærmest i forbifarten. Nestenslengkyss.
Få med deg detaljene i en ny episode av podcasten Tangenfolk på Spotify eller SoundCloud.