Informasjonsmøte om utveksling i Vg2

Illstrasjonsbilde: Utveksling - Klikk for stort bilde

Alle interesserte 10. klasse- og Vg1-elever i Kristiansandsregionen med foresatte er invitert til et informasjonsmøte kl 18-20, onsdag 11. oktober 2023 i det store auditoriet på Kristiansand katedralskole Gimle (KKG).

Program:

18:00: Presentasjon i auditoriet ved rådgiver og avdelingsleder ved KKG

18:45: Utvekslingsorganisasjonene og rådgivingstjenesten har stands i området utenfor auditoriet og er tilgjengelige for spørsmål

Her får dere høre litt om hva dette innebærer med tanke på søknad til videregående skole, godkjenning av fag og hva som skal til for at dere skal ende opp med et gyldig vitnemål etter videregående skole.

Det blir også anledning til å treffe ulike utvekslingsorganisasjoner, vi inviterer alle de som er godkjent av Lånekassen. I fjor møtte ni organisasjoner opp.

Auditoriet til KKG ligger like innenfor hovedinngangene med tilgang både fra parkeringsplassen ved Gimlehallen og fra parkeringsplassen mot Gimleveien. Det er gratis parkering i dette tidsrommet.

Legg dere gjerne inn i dette Facebook-arrangementet, så vet arrangøren at dere kommer: https://fb.me/e/VTmlAdT0